jueves, 29 de enero de 2015

Correspondència amb els alumnes del CEIP Vialfàs: Quina il·lusió! (6è Grup A)


Com va tot nois i noies del CEIP Vialfàs!

Nosaltres som el Grup 6è A del CEIP Cervantes, de Sant Antoni de Portmany. Gràcies a un mestre molt simpàtic que es diu Tomeu, tenim la possibilitat de gaudir i compartir amb vosaltres una experiència comunicativa que segur serà fantàstica i molt emotiva. 
Ara toca que ens presentem i que ens pogueu conèixer una mica més, ja que hem llegit els vostres genials comentaris i són una passada!
Com podeu veure a la fotografia estem numerats, i darrera d'aquest nombre es troba un nen o una nena com qualsevol de vosaltres, amb ganes de compartir totes les aventures que vivim a l'escola i fora tambè!
El tutor d'aquest grup es diu David, i és el mestre que surt a la fotografia que quasi sempre va amb roba esportiva, encara que pensem que hauria de fer més esport, jeje.  
Ara és el nostre torn! Gràcies per la vostra paciència amics i amigues! Endavant!  

23 comentarios:

  1. Elsa Vallespir Tur30 de enero de 2015, 12:56

    Hola,sóc na Elsa Vallespir Tur,el número 8.M'agraden els cavalls,i els dissabtes al matí mont a cavall. Entre setmana,per les tardes,vaig a anglés i a ball.La meva cantant favorita es Ariana Grande la cançó que més m'agrada és "Break Free".

    ResponderEliminar
  2. Berta
    Hola sóc na Berta Garibo Domingo (13) tinc 11 anys.
    M 'agrada els cavalls i el patinatge sobre gel. El meu color preferit és el blau clar i el verd. A les tardes faig atletisme els dimarts i dijous, i el dilluns, dimecres i divendres faig anglès. La meva canço preferida és '' You're the reason'' . La meva peli preferida és '' Dreammer i Into the wood''

    Un salud Berta

    ResponderEliminar
  3. Rosa Mª - 6ºA
    Hola sóc na Rosa Maria Torres Marí (23) i tinc 11 anys. Sóc alta i simpàtica, m'agrada la plàstica i l'educació física. I les meves aficions són el ball i el badminton. Una abraçada molt forta.

    ResponderEliminar
  4. Hola, soc n'Azariel Bermejo Bagani (nº3). Tinc 11 anys i m'agrada navegar. Les meves pel·lícules favorites son "Big Hero 6" i "Frozen". Les meves cançons favorites son "People help the people" i "Impossible". Els meus colors preferits son el morat i el blau.Sóc tranquil, alegre i no m'agrada el futbol.

    ResponderEliminar
  5. Hola!
    El meu nom és Aarón Costa Ogando (5).Tinc 12 anys ,sóc alt,simpàtic,graciós.La meva afició és el Handbal.El meu cantant favorit és ZarcortGames.Una abraçada molt forta.

    ResponderEliminar
  6. Hola,sóc Jonatan Bailera Doleo 18 . El que mes m´agrada es el Handbol i el que menys els deures .Sóc timid i alt .Tenc un germà gran . El meu cantant favorit és zarcort .Fa raps de jocs. Fin aviat !

    ResponderEliminar
  7. Hola soc en Joel Cabrera Vazquez (19) i tinc 11anys. Les assingnatures que més mágraden són Educacio física i matemàtques. les meves aficions són el futbol i sóc Alevin A i el scooter. I tinc un blog! Mágraden molt els raps i les cançons angleses com "Dangeros,Blame i Resident Evil rap".

    ResponderEliminar
  8. Hola ,sóc Alejandro González Gómez . Tinc 11 anys i a la foto sóc el [ 17 ] . Sóc alt i m'agrada estudiar . M ' agrada jugar a futbol i handbol . Les assignatures que més m'agraden són educació física, mates, castellà i pati. LA meva cançó preferida és el rap de "Call of Duty" i "Niki Jam". Fins aviat! alejandro 6ºa

    ResponderEliminar
  9. Hola!!!.El meu nom es Rubén Lobo Villanueva (22) tinc 11 anys.M'agrada jugar a futbol i patinar.El meu color preferit és el blau i tinc una germana anomenada Sandra.Soc molt alegre, divertit i extrovertit.

    Us esperu ;)

    ResponderEliminar
  10. Ana Aiting Hernández Borrego 6ºA30 de enero de 2015, 17:47

    Hola, soc Ana Aiting Hernández Borrego (nº9) i tenc 11 anys. Per sa tarda vaiga àngles.M´agrada el manga, les meves pel·lícules favorites son:"Gru Mi Villano Favorito 2" i "Big Hero 6".
    En juny surtirà la pel·lícula dels "Minios" i anirè a veure-la. La meva asignatura favorita es E.F

    ResponderEliminar
  11. Hola ,el meu nom és Ainhoa Batuecas Garcia(7) i tinc 11 anys.M´agrada cantar i ballar flamenc.La meva cançó preferida és -"this is the part of me"-Les meves pel·licules preferides són -La saga de "Los juegos del hambre"-Les meves assignatures preferides són E.F. i plástica.El meu color preferit és el vermell.


    Espero la teva resposta.

    ResponderEliminar
  12. Hola, sóc Raluca Balan(15) i tinc 12 anys. Sóc de Rumanía pero visc a Eivissa. El que més m´agrada fer es Gimnasia Rítmica, el meu club es diu Portmany. Les asignatures que més m´agraden són matemàtiques i E.F, i la que menys català. La meva cançó preferida es la de Birdy "People help the people".

    ResponderEliminar
  13. Carla García Boned1 de febrero de 2015, 23:48

    Hola! Em dic Carla García Boned, tenc 11 anys (n°14). Sóc baixeta i, segons el meu professor, simpàtica. Em considero una persona devertida i alegre. Les meves assignatures favorites són Educació Física i Ciències. A les tardes faig activitats, ball modern i anglès. El meu color preferit es el blau. La meva cançó preferida "People help the people - Birdy".

    Fins aviat.

    ResponderEliminar
  14. Ainara Castillo Ortiz 6ºa

    Hola ! sóc Ainara castillo ( 1) i tinc 11 anys sóc alta i visc a Eivissa . El que més m'agrada fer és anar amb la bicicleta pel camp . Les assignatures que més m'agraden són anglès i educació física i la que menors és música meu color preferit és el vermell .

    Una abraçada molt forta.

    ResponderEliminar
  15. Hola, sóc Elena Sanz Sánchez, una noia serena i divertida.(El número 2). Tinc 11 anys, m’agrada i faig bàdminton y natació. La meva pel•lícula preferida es “Big Hero 6”i la meva asignatura favorita és E.Física.
    Elena 6A.

    ResponderEliminar
  16. Em dic Ty Robbins Calvo i tinc 11 anys. M'agrada fer esport. Jo sóc el número 11 a la foto. M'agrada fer judo, jugar a videojocs en el PC i jugar a pàdel.

    ResponderEliminar
  17. Hola!! Sóc n'Adrian Verdugo i tinc 11 anys. El meu número a la foto és 21. El que més m'agrada és jugar a la consola i fer scooter. Jo tinc moltes ganes de conexeir-te. Esper que tu també.

    ResponderEliminar
  18. Hola! Em dic Juan Vicent Torres Marí. Sóc el número 16. M´agrada jugar a futbol. Les assignatures que més m'agraden són l´Educació Física i Matemàtiques. Salutacions!.

    ResponderEliminar
  19. Hola! El meu nom és Francisco Infante Medjahedine. Sóc el num.12 i tinc 12 anys. M'agrada jugar a colball. Jo sóc el porter. El meu videojoc favorit és Minecraft i el tinc en el meu PC. El rap que m'agrada és Creeper vs Zombie. FINS AVIAT!

    ResponderEliminar
  20. Hola! Sóc n´Hugo Raya Sarrionandia (6) .Tinc 11 anys i sóc alt i simpatic. M'agrada el ball. Les meves pel·lícules favorites són "Padintong"y "Big Hero 6". La meva assignatura favorita és Educaçió física. Fins aviat

    ResponderEliminar
  21. Hola! Sóc Andrés Páez del Campo. A la foto sóc el núm 4. Tenc 12 anys. Sóc alt i amable. Les meves assignatures preferides són Mates, Educacio Fisica i Ciències. M'agrada jugar a futbol. Andrés 6A

    ResponderEliminar
  22. Hola! Som en Javier Valdivia Fayos. Som el número 20 a la foto. Tinc 11 anys. Sóc un poc baix però sóc divertit i amable. El que més m'agrada és jugar a futbol i practicar scooter. Les meves pelis favorites són "Unbroken" i "L'era de l'extinció". Esper conèixer-te prompte. Esper que tu també. Adéu!!!

    JAVIER 6è A

    ResponderEliminar
  23. Hola jo soc Mireia Marin [10].Soc alta i simpatica.Els meus colors preferits son el blau i el lila.Lo que mes m,agrada de la meva escola es la asignatura de plastica

    ResponderEliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.