jueves, 29 de enero de 2015

Correspondència amb els alumnes del CEIP Vialfàs: Quina il·lusió! (6è Grup C)


Què tal amics i amigues del CEIP Vialfàs!


Nosaltres som el Grup 6è C del CEIP Cervantes, de Sant Antoni de Portmany. Gràcies a un mestre molt simpàtic que es diu Tomeu, tenim la possibilitat de gaudir i compartir amb vosaltres una experiència comunicativa que segur serà fantàstica i molt emotiva. 
Ara toca que ens presentem i que ens pogueu conèixer una mica més, ja que hem llegit els vostres genials comentaris i són una passada!
Com podeu veure a la fotografia estem numerats, i darrera d'aquest nombre es troba un nen o una nena com qualsevol de vosaltres, amb ganes de compartir totes les aventures que vivim a l'escola i fora tambè!
La tutora d'aquest grup es diu Elena, i és la que té un emoticono d'un somriure. Fàcil de trobar-la, oi?

Ara és el nostre torn! Gràcies per la vostra paciència amics i amigues! Endavant!  

20 comentarios:

  1. JORDI LÓPEZ 6ºC



    Hola em dic Jordi López i tinc 11 anys, sóc el número tretze,
    m'agraden les mates i sóc molt llest, també m'agrada el futbol.

    Una salutació i chao, chao.

    P.D:M'agrada veure vídeos de Vegetta777 de minecraft.

    ResponderEliminar
  2. Hola !sóc Carla Andres,tenc11anys ,sóc la nina nombre 14 de la segona fila, el que més m'agrada és xarrar amb les meves amigues ,la meva assignatura preferida és :plàstica i medi.ADÉU

    ResponderEliminar
  3. Hola em dic Alba Iglesias sóc la sèptima nina de la fila de dalt.
    Tinc els cabells castanys i llisos. En la foto porte un jersei gris de Mickey Mouse.
    Sóc molt llesta i simpàtica.
    Les meues aficions són aprendre àngles i fer trencaclosques .
    Les meues assignatures preferides són Àngles, Mates i Medi.
    Salutacions, Adéu.

    ResponderEliminar
  4. Hola hem dic Janira Hernández. Sóc la 6 de la fila de dalt i porto una samarreta lila. Sóc intel·ligent, tinc un “pearcing” a l'orella i tinc un costat del cap rapat. Tinc moltes amigues i a classe tinc un grup anomenat “MAPS”. M'agrada anar a la platja a l'estiu, i a tu?
    Per cert, que és l'arrós brut?

    ResponderEliminar

  5. Hola sóc n'Óscar Garia i estic en la fia de adalt el quart.
    Tinc once anys i sóc alt, simpàtic i molt
    intel·ligent. M'agrada el basquet i les meves assignatures preferits són les mates
    i educació física.

    ResponderEliminar
  6. Hola sóc Fran el 1.Sóc molt llest en mates.El meu millor amic es Jefrey.M´agrada jugar a futbol i a basquet.

    ResponderEliminar
  7. Hola em dic Jeffrey, sóc el segon de la fila tinc 12 anys m'agrada el futbol,el basquet,la play i els videojocs. Vaig a una escola de fubol “portmany”sóc molt ràpid, alt i amable i també tret bones notes.
    Chao,chao!!

    ResponderEliminar
  8. PRESENTACIÓ DE SA POBLA


    Hola, en dic Dangely. Són una nina alta i sóc la quinta nena de la segona fila. Tinc once anys. Sóc molt simpàtica. La meva matèria favorita es mates i plàstica . El que mes m´ agrada es jugar amb les meves amiges.
    M´ agradaria molt coneixer-te més!

    ResponderEliminar
  9. Hola, sóc en Adrián Vico Martínez.
    Sóc esportista i estudiant. L'esport que més m'ha agrada és el bàsquet.
    L' assignatura que més m'ha agrada és l 'educació física, plàstica, l'anglés i el pati. Sóc el NOMBRE 11.

    Salutacións des d'Eivissa.

    ResponderEliminar
  10. Hola, sóc Ramona, estic en 2n filera la número 8. A mi m' agrada el bàsquet i ballar, jo practique bàsquet des de fa 3 anys.Les meves activitats favorites de l'escola són plàstica i E.F, la meva millor amiga es diu Stefania però no va a la nostra escola i el meu menjar favorit és la pizza de pernil i formatge.

    ADÉU

    P.D: Què és l’arròs brut ?

    ResponderEliminar
  11. Hola, em dic Nicole i tinc 11 anys, séc la número 18 de la foto. La meva assignatura preferida és l’anglès. M’agraden molt els animals i el meu esport favorit és el karate. Adéu.

    ResponderEliminar
  12. Hola Lluis:Sóc l'Elyas. Sóc de Marroc, m'agrada el copbol, el futbol i el basquet. No m'agrada estudiar però trec bones notes. Sóc el nin nº12 de la foto.

    ResponderEliminar
  13. Hola Miguel Sóc Chenoa Reyes. Tinc 12 anys i la meva estatura és normal ni alta ni baixa. Tinc el cabell llarg i castany. El meu menjar preferit és la lletuga amb verdures i setes. M' agrada molt el futbol i sóc del barça. Les meves aficions són: la cuina i la natació. El meu color favorit és fúcsia i m´ agradaria que em contes com ets tu. Salutacions de Chenoa.

    ResponderEliminar
  14. Hola, Alex Torrent sóc Carlà i tinc 11 anys, a mi m'agrada la rebosteria i jugar amb els meus amics en la piscina, la meva assignatura preferida és l´Educació Física, Plàstica i pati.
    El color de la meua samarreta és blau i sóc el nombre disset .Salutació un peto.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola,Carla. No me nom Alex Torrent. El meu nom és Aleix Torrens. A mi no m'agrada la rebosteria. M'agrada més menjar-me els pastissos. Sobre les assignatures que has dit, totes m'agraden. El meu color preferit és el vermell i el meu nombre és el 10. Salutacions. Una aferrada

      Eliminar
  15. Hola! Sóc na Marina m'agrada molt fer Plàstica,Educació Física i el Pati. Sóc la numero 16.M'agrada anar a la perruqueria de la meva germana a ajudar-li. Adeu!

    ResponderEliminar
  16. Hola! Sóc la número 9. Em dic Daniela Lucia, Lucia es el meu cognom. Tinc 11 anys. M´agrada el handbol, ja no estic en un equip, però abans si que era d´un equip. La meva assignatura favorita és Plàstica. Adéu

    ResponderEliminar
  17. Hola em dic Toni Pérez. Tenc 11 anys. M´ agrada molt el futbol i el basquet quan feia 9 anys. El meu plat preferit son els macarrons. A la tarda faig els deures i després jugo amb el mòbil del meu pare. Adéu nins i nines. ¡ Que passeu bona tarda ¡ soc el numero 19.

    ResponderEliminar
  18. ¡Hola!Em dic Ana . Tenc 11 anys. A la foto sóc la número 15. M' agrada molt ballar flamenc i ball modern. L' assignatura que més m' agrada és Mates i Plàstica.

    ResponderEliminar
  19. Hola soc Alfonso i tinc 11 anys i a la foto sóc el nombre 3. M'agrada jugar a la PlayStation3. Adéu !

    ResponderEliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.