jueves, 29 de enero de 2015

Correspondència amb els alumnes del CEIP Vialfàs: Quina il·lusió! (6è Grup B)



Què tal amics i amigues del CEIP Vialfàs!


Nosaltres som el Grup 6è B del CEIP Cervantes, de Sant Antoni de Portmany. Gràcies a un mestre molt simpàtic que es diu Tomeu, tenim la possibilitat de gaudir i compartir amb vosaltres una experiència comunicativa que segur serà fantàstica i molt emotiva. 
Ara toca que ens presentem i que ens pogueu conèixer una mica més, ja que hem llegit els vostres genials comentaris i són una passada!
Com podeu veure a la fotografia estem numerats, i darrera d'aquest nombre es troba un nen o una nena com qualsevol de vosaltres, amb ganes de compartir totes les aventures que vivim a l'escola i fora tambè!
El tutor d'aquest grup es diu Carlos, i ens ha dit que de segur que farem molta amistat al llarg d'aquesta activitat. Vos ho podeu imaginar?
Ara és el nostre torn! Gràcies per la vostra paciència amics i amigues! Endavant!

24 comentarios:

  1. 12 - Hola! Em dic Hugo Prendes i tinc 11 anys. Sóc d'Astúries però visc a Eivissa. Sóc de la classe de 6èB. M'agrada el piragüisme, llegir i jugar a videojocs. El meu millor amic és n'Alejandro Jiménez. Les meves assignatures favorites són Educació Física, Ciències i el pati.Estic molt emocionat per conèixer-vos.

    ResponderEliminar
  2. 17 - Hola, em dic Cristian i tinc 11 anys.Tinc un germà gran que es diu José Antonio i té 23 anys.El meu menjar preferit són els macarrons.M'agradaria fer nous amics d'una altra escola.Adéu.

    ResponderEliminar
  3. 14 - Hola! Sóc n'Abdilhamed Benali. Em diuen Abdil. Tinc 11 anys. Sóc de Marroc i visc a Sant Antoni de Portmany (Eivissa). Les meves assignatures preferides són Matemàtiques, Anglès i Educació Física. Els menjars preferits són espaghetis i macarrons. M'agradaria conèixer al meu amic de Sa Pobla.

    ResponderEliminar
  4. 18. Joel Bazán Macías
    Hola!!!!!Sóc en Joel, sóc un alumne del col·legi C.E.I.P Cervantes,de sisè B i tinc un germà a tercer curs. Als dos ens agraden més o menys les mateixes coses, com jugar a futbol, anar amb el scooter i, quan arriba l'estiu, ens agrada anar a la platja, a la piscina i fer piragua.

    ResponderEliminar
  5. 23 - Hola! Em dic Raquel Setién Cárdenas. Tinc 11 anys. Sóc de 6B. A mi m'agrada cantar, els gats, ballar, Mickey i Minnie i...El que adoro és Londres!! També hi ha un grup musical que m'agrada molt, es diu "Auryn". Després, la meva assignatura preferida és Medi, perquè adoro la natura i sobretot els animals. Estic molt contenta de poder conèixer a nins i nines que no siguin dels col·legis que hi ha a aquesta illa.

    ResponderEliminar
  6. 10 - Hola! Em dic Carla Ortiz Orellana. Tinc onze anys. Sóc de sisè B. Sóc alta i la gent diu que sóc simpàtica. Trec bones notes. La meva assignatura favorita és Anglès. Les assignatures que no m'agraden són Matemàtiques i Música. Tinc moltes ganes de conèixer gent de Sa Pobla.
    Adéu!

    ResponderEliminar
  7. 19 - Hola em dic Dunia sóc de 6èB i tinc 12 anys. M´agraden els jocs divertits i els nous amics. No m´agrada les discusions.M´encanta ballar i menjar espagueti i arroz a la cuvan. Estic interesada de quin amic m´ha tocat.

    ResponderEliminar
  8. 15 - Hola! Em dic Walid. Tenc 11 anys. Sóc de Marroc i visc a Sant Antoni de Portmany. Tenc molts amics i m´agrada el futbol. Vaig venir a Eivissa en novembre de 2014, pel que encara estic aprenent Català i Castellà.

    ResponderEliminar
  9. 7 - Hola! Sóc Sara García Rodado, tinc 11 anys i faig 6è B. Tinc els cabells castanys i rossos, i els ulls verdosos. Sóc molt simpàtica i divertida. La meva assignatura preferida és Matemàtiques. M'agrada moltíssim cuinar i de gran vull ser cirurgiana.
    Adéu!

    ResponderEliminar
  10. 8 - Hola bon dia, sóc de 6ºB i tinc 11 anys. Em dic Isabel Fernández Gómez .
    M'agrada molt jugar amb els meus amics, llegir i cantar. De gran m'agradaria ser pediatra o mestra. Per acabar el meu menjar preferit és la pasta. Estic molt contenta de conèixer-vos.

    Adeu !!!!

    ResponderEliminar
  11. 6 - Hola!!! Sóc Aroa Guijarro Tardío. Tenc 11 anys. Sóc alta, tenc els ulls marrons i els cabells també. Vaig a 6è B de Primària. El que més m'agrada del col·legi és educació física, anglès, i matemàtiques. La meva milor amiga és na Sara García Ramiro. El meu menjar favorit és la paella, i el que no m'agrada és el bròquil. Les meves aficions són el pàdel, la natació i, de tant en tant, anar en bicicleta .

    ResponderEliminar
  12. 16 - HOLA! Em dic Raül Toribio Verdeja. Sóc del CEIP Cervantes de Sant Antoni. Vaig a 6èB i tinc 11 anys. M´agrada jugar a futbol. El meu menjar preferit són els espaguetis carbonara . Els colors que més m´agraden són el blau i el negre. La meva assignatura preferida és Medi i Plastica. ADEU¡¡¡.

    ResponderEliminar
  13. 21 - Hola,el meu nom és Hamza i tinc 11 anys. Sóc d´Eivissa i vaig a un col-legi que s´anomena Cervantes. Les meves assignatures preferides són Mates,Educació Física i Medi. Els meus menjars preferits són esphaguetis, hamburguesa i pizza. M´agrada jugar a futbol amb els meus companys en el pati i al camp de futbol. Adeu!

    ResponderEliminar
  14. 20-Hola em dic Jonathan Castilla Heredia. sóc un poc tímid la meva assignatura és Educació Fí´sica . El meu menjar preferit son els macrrons adeu.

    ResponderEliminar
  15. 9 - Hola! El meu nom és Gisela Costa. Tenc 12 anys i vaig a 6éB. El menjar que més m'agrada és la pizza. Les assignatures que més m'agraden són Educació Física i Plàstica. Tinc un germà que es diu Aarón i té la mateixa edat que jo. Adéu.

    ResponderEliminar
  16. 13- Hola!!! Bon día em dic Natalia Tur Selles vaig a si sé be i tinc 11 anys, ten un vermeque es diu Eric i té 2 anys. Les meves aassignatures preferides són les Matemàtiques, Cataluña i Anglos. M'agrada molt la sopa que feis a Mallorca. El meus hobbies són ballar I anar amb bicicleta. Quan sigui grossa m'agradaria ser modelo, pediatra o comadrona.

    ResponderEliminar
  17. 22-Hola! El meu nom es Nahiara Franco, tinc 11 anys i vaig a 6B.Les assignatures que més m´agraden són Educació Física i anglès.Els esports que més m'agraden són el bàsqued i el ciclisme. meu aniversari és el7 de Juliol
    Una abraçada, Nahiara

    ResponderEliminar
  18. 11-Hola! El meu nom es Sara Garcia Ramiro,tinc 11 any soc de 6b.Vísc a San Antonio de Portmany(Eivissa). Les meves assignatures preferides son Angles y educación fisica. Una abraçada,Sara!

    ResponderEliminar
  19. 1 - Hola!
    Em dic Aljandro Jiménez ,tenc 11 anys.

    Tenc un gos que nom Balto ,les asignatures que més m'agraden són Naturals ,Matemàtiques i Educacio Fisica.El meu color preferit es el verd fluix i tenc moltes ganes de conèixer al meu amic de Sa Pobla.

    Adeu!

    ResponderEliminar
  20. 4-Bon dia, Em dic Aítor Rodríguez Hernández sóc de la clase de 6B i tinc 12 anys .Sóc dEivissa
    del col.legi .E.I.P. Cerantes .M´ agrada molt jugar a futbol amb els meus amicsM ´agrada anar a pescar amb la meva milia.Adeu

    ResponderEliminar
  21. 5-Hola em dic Raquel Echeverry.
    Tinc 12 anys visc a sant Antoni de Portmany. La meva assignatura preferida és anglès i l'esport que faig nataciò.Adeu!!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 2- Hola em dic Jorge Beltran.El que m`agrada del col·legi es Educacio Fisica i Mates. M`agrada molt el futbol i jugo en el Portmany.El que mes m`agrada de menjar es la pizza i els espaguetis.M`agradaria coneixer als alumnes de SA POBLA.Adeu.

      Eliminar
  22. 19 - Hola!!! em dic Dunia Tahiri Verdugo, i acabo de complir 12 anys. El meu aniversari és el 20 de Gener. M'agrada molt fer Karate i Natació. Les meves asignatures preferides és, Matemàtiques, Edució física, i Anglès. El meu color preferit és el rosa i el blau cel. Quan jo sigui grossa m'agradaria ser Policía Nacional de lladres. I per acabar, el meu menjar preferit es, espaguetis i arroz a la cubana. Una abraçada ben for, Dunia.

    ResponderEliminar
  23. 4.Hola! Sóc n' Aitor.Les meves aficions són el futbol, el bádminton i anar a pescar amb la meva família.També jugo ,a vegades , amb els meus amics.M'agrada anar a pescar amb els meus pares u el meu germá a la platja de s' Arenal de Sant Antoni.Adéu!

    ResponderEliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.