miércoles, 4 de febrero de 2015

CEIP Vialfàs: Activitat núm.1 Esports i aficions! [6è GRUP A]

ACTIVITAT Núm.1 - ESPORTS I AFICIONS!


Com va tot nois i noies?

Els alumnes de 6è A tenen molta curiositat per saber una mica més dels nens i nenes del CEIP Vialfàs. Per això mateix volen preguntar-vos si...

Practiques qualque esport? O tens qualque afició?

Però abans de contestar vosaltres i explicar-les en un comentari en aquesta entrada, si vos pareix bé ho farem nosaltres primer. A veure si tenim interessos a les mateixes activitats al nostre temps lliure. Seria una passada!

47 comentarios:

  1. Elsa Vallespir Tur (8)6 de febrero de 2015, 12:40

    Hola!Els dissabtes al matí mont a cavall a Can Mayans. Es un esport que m'agrada molt i que es necessita concentració. Has d'estar atent i no pensar en les teves coses. També has d'estar tranquil,perquè el cavall sap si tens por. Si tens por el cavall no estarà tranquil. Potser acabis al terra.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! Jo cada dissabte vaig al meu hort a ajudar al meu padrí. L'ajudo a donar menjar als animals. Després vaig a dinar. El capvespre vaig a colcar amb bici amb la meva germana i la meva tia. Jo no tenc cavalls però m´agrada montar. Adéu !!!!!!! :).

      Eliminar
  2. Berta Garibo Domingo (13)
    Hola sóc na Berta. Com ja he dit, practic l'atletisme i l'hípica. El que més m'agrada és muntar a cavall, i fer atletisme em serveix per estar en forma quan vaig a cavall. Les meves aficions és veure pel·lícules i jugar a jocs de taula. Ja fa 6 anys. Des de fa temps m'agrada el patinatge sobre gel, però no puc fer perquè aquí a Eivissa no ni ha pista de gel.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!!! Em dic SOUHAILA ASBAI, els meus hobbies peferits són jugar a voley amb ses meves amigues i botar corda durant el meu temps lliure. Anam xerrant!!

      Eliminar
  3. Hola, cóm estas? Jo bé. Les meves aficions són escoltar música i fer esport. El 1r esport que més m´agrada es el bàdminton. Faig bàdminton els dilluns i dimecres, de 16:30 a 18:00. El 2n és natació. Faig natació els dilluns, dimecres i divendres de 19:15 a 20:00. I tu, quina és la afició que més t´agrada? Una abraçada molt forta.
    Elena (2)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! com va això? La meva afició és el judo.Hi vaig el capvespre de les 18:00 a les 19:00h els dimarts i els dijous.També m'agrada el futbol però no hi vaig. Una abraçada per a tu també!!

      Eliminar
  4. Ana Aiting 6ºA (nº9)6 de febrero de 2015, 13:01

    El meu esport favorit és bàdminton, però no puc anar-hi per la tarda ,perquè està molt lluny de casa i no en poden portar. Les meves aficions són escoltar música i el manga. M'he vist cinc sèries i m'estic veient ara 5 sèries més.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Holaa!!! Sóc na Francina!!
      El meu esport favorit es el bàsquet.
      Les meves aficions són escoltar música i jugar amb els meus amics. ººº
      Adeeeeeeeeeu!!!!!!!!!! fins aviaaaaat!!!!

      Eliminar
  5. MIREIA MARIN {10}
    A mi m´agrada el ball perqué és diverti i a la vegada fas exercici .Fas més amics ala académia on balles.A part, et mantindrás en forma.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. HOLA!!!!!! Em dic Jaume Cantallops. Jo faig futbol. No m'agrada el dibuixar ni pintar. Sóc un pesat. Amb el meu germà sempre mos barallam. I sempre xerr en el moment inoportú.

      Eliminar
  6. Raluca Balan (Núm.15)
    L'esport que jo practico és la Gimnàstica Rítmica. Entreno quatre dies a la setmana, durant tres hores. Competeixo a campionats Nacionals. La meva millor classificació va ser 19 d'Espanya de 120 gimnastes. Una vegada vaig anar a Rússia a competir. El meu somni és poder competir en les olimpíades.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola !!! Sóc na Raquel!! : ),Jo practic Hapkido, que és una art marcial que consisteix en defensa personal.A mi no m' interessa molt ser professional en Hapkido però si en teatre .Fa temps vaig practicar teatre i per això de gran m' agradaria ser una actriu professional però tabé m'agradaria ser veterinari.Amem que seré... ; )

      Eliminar
  7. ALEJANDRO GONZALEZ GOMEZ (Núm. 17) M' agrada jugar a futbol i per les tardes hi vaig els dimarts i dijous . El meu equip es diu Cervantes i anem els primers . M'agrada també la natació perquè de petit anava a la piscina municipal . En realitat m' agrada jugar a tots els esports . Fins aviat!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Holaaa!!!! Som na Francina!!
      A mi no m´agrada el futbol m´agrada el basquet i vaig a entreno els Dimarts,Dijous i Divendres.
      Jo tenc la baldufa nova que ha sortit és diu King Turbo Moto.
      Adeeeu!!!!!! fins aviat!

      Eliminar
  8. Rosa Maria Torres Marí (Núm.23)
    Les meves aficions i els meus esports preferits són ballar i jugar al bàdminton. Jo vaig a ballar els Dimarts i els Dijous de 19:45 a 20.45 hores, i el bàdminton el faig a l'escola a l'hora de l'esplai.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!! Les meves aficions son jugar amb l´ordenador i a vegades anar a córrer amb mon pare per davant ca meva o quan plou al meu aparcament. M´agradaria ballar hip hop però costa massa doblers per aprendre a ballar-lo. Fins a la pròxima!!!!

      Eliminar
  9. Carla García Boned 6ºA (nº14)6 de febrero de 2015, 13:58


    El meu esport és el ball, encara que molta gent diga que no es un esport, per a mi sí. També m'agrada ser elàstica i abans anava a cavall i també m''agradava.

    El ball modern em diverteix molt perquè estic menejant el meu cos i m'encanta escoltar la música!

    Un del meus somnis és participar a les competicions Regionals i Nacionals.

    Al meu temps lliure faig manualitats.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola sóc en Khalid i a mi m'agrada el futbol i el basquet. En el meu temps lliure jug amb el
      meu germà a futbol. El meu hobby es llegir històries d'aventura. I quan no tinc res a fer jug a basquet. Una besada!

      Eliminar
  10. Hola sóc en Joel (19).Les meves aficions són Padel, Futbol, Basquet, córrer amb el meu pare per el bosc i els raps, i tot el que té a veure amb cantar.
    M´agraden les pel·lícules i els videojocs de terror o de violència com “Alien Aisolation” o “Alien el octau passatger”, la pel·lícula.
    No jugo a aques jocs peró els veig.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!! Els meus hobbies preferits són cuinar, sobretot, magdalenes ,pastissos i postres,que per cert em queden boníssims també m'agrada ballar amb el joc "JUST DANCE" de la wii,que m'encanta, i m'encanta llegir llibres,sobretot d'aventures com:"Geronimo Stilton".
      Però a mi no m'agraden els jocs de violència.
      ADÉU!!!!

      Eliminar
  11. Ainhoa Batuecas Garcia (núm. 7)6ºA

    Hola! Les meves aficions són:bveure la televisió,bescoltar música, cantar i fer dibuixos.

    M´agrada cantar i fer dibuixos perquè és divertit i és pot fer amb amics, familiars, etc.
    També m´agrada veure la televisió i escoltar música perquè estic relaxada i no fa falta que em mogui i és molt divertit.
    Per últim, faig ball flamenc dues o tres vegades a la setmana durant dues o tres hores normalment. I quan s´apropa la festa de fi de curs, preparem un ball espectacular.



    Fins aviat!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!!! Sóc na Soumia m' agrada jugar a voleyball i també cuinar coques de xocolata, faig pa i moltes altres coses que després m' encanta menjar, dibuixar em va molt bé sobretot volcans i persones. M' agrada botar a corda i fer estiraments =-)

      Eliminar
  12. Hola sóc Ainara Castell Ortiz ( num.1 ) i les meves aficions són : anar amb la bicicleta pel camp , dibuixar , cantar , anar a patinar amb els patins , i fer manualitats . les cançons que més m'agraden cantar són les cançons de Malú i les cançons en anglès.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!! Les meves aficions són: jugar a basquet i dibuixar o pintar.
      El temps lliure el que faig es anar a cercar amics per jugar amb ells o jugar a un joc amb l'ordinador que es diu League of Legends. Fins un altra!!!

      Eliminar
  13. Hola sóc Azariel (nº3).Les meva aficions són navegar i anar al camp. Vaig al Club Nàutic De Sant Antoni de 9:00 fins a les 14:00 els dissabtes i els diumenges. A vegades hi ha molt de vent i anem a sa platja per fer volar cometes i fer dibuixos a l'arena. Quan estic a casa jugo a videojocs com “SMITE” i “ELS SIMS 4”.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!! El meu esport preferit és el tennis, que abans el practicava, és molt divertit ja que et mous molt a l'hora de copejar la pilota, necessites una raqueta un poc especial ja que amb una de plàstic o de les antigues no es pot jugar perquè es pot rompre. Els meus hobbies preferits són cuinar, sobretot postres, que per cert em surten boníssims, també m'agrada molt ballar amb el joc "JUST DANCE" de la wii, m'encanta llegir llibres d'aventures, ja que pareix que estas dins ells, a mi no m'agrada "SMITE",però si que m'agrada el joc de "ELS SIMS 4". ADÉU!!!!

      Eliminar
  14. Hola! em dic Juan Vicent Torres Mari
    El meu esport que més m`agrada és el fuból i el colpbol,vaig a futból dimarts i dijous de 18:30 a 19:30 i els diumentges partit.Les meves aficcions són el colpbol,futból i fer scooter,tenc una germana de 11 anys que es diu Rosa i va a la mateixa clase que jo (16).

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola !!!!!!. Jo vaig a basquet el dilluns , dimecres i dissabte , i els divendres partit.Tenc un germà i una germana .M'agrada molt fer scooter . Fa poc he apres un truc nou!! Es fer un bot i donar una volta a la placa es diu teruip.

      Adéu. Fins un altra !!!! ;-)

      Eliminar
  15. Hola, sóc Aarón. La meva afició és el handbol i el practic amb els meus cosins. Els dies que el practic són els dimarts, dijous i divendres de 5:30 a 6:30, però el divendres de 6:30 fins les 7:30. Unes de les meves subaficions és jugar a la ps3 amb els meus amics i cosins. L'esport que també
    m´agrada és el futbol i el bàsquet. Una abraçada i adéu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!! Les meves aficions són: el basquet i jugar amb la ps4.
      El basquet entren: dilluns, dimecres ,divendres i dissabte. També vaig practicar handbol a l'escola i també em va agradar bastant. Fins una altra!!!****

      Eliminar
  16. Hola sóc en Jonatan Bailera De Oleo, num.18 . Les meves aficions són jugar a handbol de 17:30 a 18:30 els dimarts i dijous, i els divendres de 18:00 a 19:30. Casi tots els dissabtes tenc partit. També m'agrada jugar a la ps3 amb els meus amics . Jugam a jocs de guerra i al “Gran theft auto” .Però el que més m'agrada és jugar a futbol a la meva escola .

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola !!! Sóc na Raquel!! : ),Jo practic Hapkido, que és una art marcial que consisteix en defensa personal.A mi no m' interessa molt ser professional en Hapkido però si en teatre .Fa temps vaig practicar teatre i per això de gran m' agradaria ser una actriu professional però tabé m'agradaria ser veterinari.Amem que seré... ; )

      Eliminar
  17. Hola! Sóc en Ty Robbins (11). Jo faig Judo i Ju-Jutsu. Vaig començar a fer Judo fa 6 anys i Ju-Jutsu fa 2 mesos. Vaig a Judo els dimarts i dijous de les 20:00 fins a les 21:30. Faig Ju-Jutsu els dilluns, dimecres i divendres de les 20:30 fins a les 22:00. També m'agrada jugar als videojocs al meu temps lliure i hi jugo amb l'ordinador. Jugo a "Garry's Mod","Minecraft","Portal 2" i "Rust".

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!!!! Jo també jugo a judo però vaig durar 9 mesos i després vaig deixar-ho, però ara faig zumba que és ballar fent gimnàsia. Jo al meu temps lliure jugo amb la play 2 o amb el mòbil. Una besada.

      Eliminar
  18. Hola! Sóc Andrés Paéz del Campo (4). Per les tardes faig futbol al club de Sant Josep de dilluns a dijous, de les sis fins les vuit i mitja, i els divendres de les sis i mitja fins a les vuit i mitja. M'agrada jugar i quedar amb els meus amics. També m'agrada cantar i ballar, però no en públic.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ahhhh!!!!!! A mi també m'agrada jugar a futbol!! Sóc en Jaume Cantallops. De fet jo jug amb el Poblense .Vaig a entreno els dilluns, el dimecres i el divendres. El dissabte tenc partit i qualque dia jugam divendres al capvespre. Fins aviat!!!!

      Eliminar
  19. Hola! El meu nom és Francisco Infante Medjahedine. Sóc el 12. M'agrada jugar a colpbol. Sóc el porter. El meu videojoc favorit és Minecraft i el tinc al meu PC. El rap que m'agrada és "Creper vs Zombie. Fins aviat!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!! El meu joc favorit és el handball, trob que és un joc molt interessant. A mi també m'agrada el Minecraft construir cases fer estàtues ... La cançó que m'agrada més es " Wat a fox sey " " Limbo". Adéu!!!

      Eliminar
  20. Hola! Sóc Hugo Raya Sarrionandia (6). Les meves aficions són el ball flamenc i el ball modernel. El ball modern el faig tots els dimarts i tots els dijous de 17:30 a 18 :30El, i el ball flamenc de 15:00 a 16:00. A l'hivern m'agrada anar de passeig amb els meus patins. A l'estiu m'agrada anar bussejar a la platja. I així sóc jo. Una salutació

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!! Sóc na Najat! M'agrada jugar a botar corda, tenis...Jo no faig cap esport als horabaixes. M'agrada molt anar a la playa. Una besada.

      Eliminar
  21. El meu nom és Rubén Lobo Villanueva (Num: 22). Les meves aficions són jugar a futbol i patinar. M'agrada anar al cine i les meves pel·lícules preferides són les divertides. També m'agrada dibuixar coses de ficció i aventures. A l'estiu m'agrada fer skimboard.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola!!!! A mi també m'agrada el futbol, pintar no en sé molt, però basquet en se molt però molt!!! Anar al cinema es molt guai, la pel.lícula que m'agrada més es " Infiltrados en la universidad" que és d'acció. A mi, a l'estiu m'agrada tirar-me dins la piscina del meu avi. Fins una altre : )

      Eliminar
  22. Hola!! Sóc n'Adrián Verdugo (21)
    Les meves aficions són jugar a futbol i fer scooter.
    Jo vaig a futbol dilluns dimecres i divendres. vaig amb scooter quan els meus pares em deixen però normalment hi vaig dimecres, dijous i divendres. També m'agrada jugar a la consola i els dies que hi jugo són divendres, dissabte i diumenge. També m'agrada fer curses de bicis i d'atletisme.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!! Sóc en Julià a mi no m'agrada el futbol, a mi m'agrada el basquet i cuinar. Jo vaig a entreno els mateixos dies però tenc partits els dissabtes dematí :-) .Però sobretot m'agrada jugar amb els meus amics.I de gran vull ser cuiner!!

      Eliminar
  23. Hola! Sóc Javier Valdivia (Núm.20). Les meves aficions són practicar scooter i jugar a futbol. Jug en el bahia de Sant Agustí sóc davanter i anem 5ns a la lliga amb l'equip de primer any. L'scooter el practic a l'skatepark amb n'Adrian (Núm.21) i aquest any m'apuntaré a una competició amb ell, el dia 5 d'abril. Les meves pelis favorites de guerra són "Unbroken" i "L'era de l'extinció". I de riure en tinc moltes.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!! :) Com estas? Jo bé. Les meves aficions son jugar a "SMITE" i "MINECRAFT". També vaig a córrer amb mon pare davant ca meva o quan plou al meu aparcament. Fins a la pròxima!!!!

      Eliminar
  24. Hola!!!! Sóc en Julià a mi no m'agrada el futbol, a mi m'agrada el basquet i cuinar. Jo vaig a entreno els mateixos dies però tenc partits els dissabtes dematí :-) .Però sobretot m'agrada jugar amb els meus amics.I de gran vull ser cuiner!!

    ResponderEliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.