jueves, 12 de febrero de 2015

CEIP Vialfàs: Activitat núm.1 Esports i aficions! [6è GRUP C]

ACTIVITAT Núm.1 - ESPORTS I AFICIONS!



Com va tot nois i noies?

Els alumnes de 6è C tenen molta curiositat per saber una mica més dels nens i nenes del CEIP Vialfàs. Per això mateix volen preguntar-vos si...

Practiques qualque esport? O tens qualque afició?

Però abans de contestar vosaltres i explicar-les en un comentari en aquesta entrada, si vos pareix bé ho farem nosaltres primer. A veure si tenim interessos a les mateixes activitats al nostre temps lliure. Seria una passada!

33 comentarios:

  1. Hola, Santi! En el meu temps lliure escolt música de Melendi, Pablo Alborán, Abraham Mateo...
    També llegeixo un llibre que es diu "Crepúsculo" i passejo el meu gos que es diu Black i és un pastor alemany.
    I també m'agrada veure
    pel·lícules de tots els tipus menys les de por.
    Adéu!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Alba.Sóc en Santi
      que mes m' es jugar amb l'ordinador.Quin numero ets?

      Eliminar
  2. Hola, Guiem! Al meu temps lliure m'agrada mirar vídeos a Youtube de pastissos. A vegades faig pastissos que veig a Youtube. També m'agrada estar una estona amb la tablet jugant a jocs que tinc descarregats. El joc que més m'agrada és un que es diu “Geometry dash”. A aquest joc tu ets un quadrat i has d'anar botant, però és molt complicat. A vegades al meu temps lliure me'n vaig amb les meves amigues a donar una volta per Sant Antoni. I això és tot. A tu que t'agrada? Fins a la propera.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola,Janira! Sóc en Guiem. Al meu temps lliure m'agrada jugar a futbol.També m'agrada jugar a skate. Jo també tenc el "geometry dash". Per Sant Antoni anam a encalçar els dimonis amb els amics. T'agradaria molt.

      Adéééu! Una besada

      Eliminar
  3. Hola, Isabel! En el meu temps lliure veig la televisió o jugo amb el mòbil. De vegades quan no tinc res a fer jugo amb la tablet, o l'ordinador o estudio una mica. Normalment no llegeixo llevat que estigui molt avorrit. Fins un altre dia, adéu!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Oscar! Al meu temps lliure mir la tele,jug amb la tablet,m'agrada escoltar música i quan estic molt avorrida llegesc una mica.
      Adéu, fins un altre dia!

      Eliminar
  4. Hola! Sóc Jordi. ;)

    De dilluns a divendres faig moltes coses. Per exemple: jugar a la Xbox360, veure vídeos de sTaxXcraft o Vegetta777. També entrén a futbol els dilluns, dimecres i divendres. El cap de setmana solament tinc partit de futbol o deures.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Jordi. Em pots dir quin nombre ets? Sóc en Tomeu.
      M’agrada molt jugar amb la PS3 però només em deixen jugar de divendres a diumenge i els festius. També jugo a futbol, entren dilluns, dijous i divendres; els dissabtes jugo un partit.
      Adéu

      Eliminar

  5. Hola Bartomeu:

    Sóc Dangely, què teis em el meu temps lliure?
    Primer el dimarts i el dijous vaig a una acadèmia d´ Anglès i abans el dilluns
    i el dimecres anava a natació i ara ja no vaig . Quan arribe de l´ escola menj i em pose a jugar amb l´ ordenador . Peró quan tinc que estudiar no me deixen jugar . Els dissabte vaig al camp i jugue amb uns amics.

    Adeu!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Dangely. Em pots dir quin nombre ets? Sóc en Tomeu.
      M’agrada molt jugar amb la PS3 però només em deixen jugar de divendres a diumenge i els festius.També jug a futbol, entrén dilluns, dijous i divendres; els dissabtes jug un partit.
      Adéu.

      Eliminar
  6. Hola, Àlex! Sóc n'Adrián Vico.
    En el meu temps lliure jugo amb els meus amics. També vaig a córrer amb el meu germà. A mi
    m'agrada pescar amb el meu pare i amb el meu germà. I al cap de setmana jugo a la Play amb el meus amics Jeffrey, Fran i Alfonso.

    Una salutació des d'Eivissa. Adéu!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola, Adrian! em dic Aleix, no Alex.També m'agrada córrer, pescar i jugar amb la play amb els amics. Fins una altra!

      Eliminar
  7. Hola, Miquel! Sóc Carla Andrés. Al meu temps lliure, jugo amb el meu germà, cuido la meva germana, i de vegades faig rebosteria. Ballo, escolto música xatejant amb el meu mòbil, parlo amb la meva mare, miro la tele (poc), menjo, faig manualitats, pinto i jugo amb la meva gossa que es diu Dolly.
    ADÉU!!!!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola. Sóc en Miquel . El temps lliure mir la tele i vaig a la placeta a jugar amb els meus amics.I també jug amb el meu germà Felip.

      Eliminar
    2. Hola. Sóc en Miquel . El temps lliure mir la tele i vaig a la placeta a jugar amb els meus amics.I també jug amb el meu germà Felip.

      Eliminar
  8. Hola, soc Alfonso de 6ºC i aquest es el meu temps lliure.
    Al meu temps lliure estic amb la meva família i de vegades juguem a les cartes amb diners.
    Sempre estic en la meva habitació parlant amb Adri per Skype i juguem a videojocs. De vegades surto amb el meus veïns a jugar a futbol. Estic amb l'ordinador, mirant el mòbil, jugant a la PlayStation3 y després a dormir. Moltes vegades miro la tele o feixo malabars. Salutacions!

    ResponderEliminar
  9. Hola Lluís!

    En el meu temps lliure jo, habitualment després de menjar faig els deures i després, si no tinc res que fer, jugo a la PlayStation 3 o veig videos de Vegetta 777.
    Els dmarts i els dijous tinc futbol des de les 18:00h fins a les 19:00h fins a les.Els diumenges vaig al pavello sportiu de sis Països des de 12:30h fins a les 13:00h

    FINS A LA PROXIMA
    Elyas,6c

    ResponderEliminar
  10. Hola Isabel Mas!Sóc Fran. Jo al temps lliure veig la tele o jugo a la play 3. A la tele jo veig antena 3 i a les 9:45 veig “El hormiguero”. A la play 3, jo jugo al Fifa 15. M´agrada perquè és de futbol. L´any passat anava a bàsquet.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Fran! Al meu temps lliure mir la tele,jug amb la tablet o amb els meus germans pel carrer. Fa dos anys que jug a bàsquet i m'agrada molt. Els dissabtes jugam contra equips d'altres pobles.
      Adéu!

      Eliminar
  11. Hola sóc Ramona Maria

    QUE FAIG EL EL MEU TEMPS LLIURE:

    En el meu temps lliure m'agrada quedar amb les meves millors amigues, descansar, anar-me'n a patinar i dibuixar. Totes aquestes coses no les faig el mateix dia perquè de dilluns a divendres tinc bàsquet, a mi el bàsquet m'agrada molt i a vegades també vaig a un parc on hi ha cistella de bàsquet per jugar.

    ADÉU

    ResponderEliminar
  12. Hola, Sóc Toni. En el meu temps lliure faig els deures i després jugo a la Wii. Uns dies vaig a passejar amb el meu pare i després de passejar vaig a casa a veure la tele. A les 19.00 jugo amb el meu pare, i quan el meu pare fa el sopar jo jugo a l'ordinador. ADÉU

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Toni!!
      Sóc na Llucia. A mi en el meu temps lliure m'agrada jugar a bàsquet i jugar amb la meva tablet. Les meves assignatures preferides són matematiques i educació fisica i fora de la escola m'agrada la música. Ara que els dies són més llargs també m' agrada jugar amb les meves amigues.
      Adéu!!!!

      Eliminar
  13. Hola, Joan! Sóc Jeffrey.

    De dilluns a divendres, quan no tinc res a fer veig la tele, dorm un poc o jugo amb el meu mòbil. Dissabte i diumenge jugo amb el mòbil, veig vídeos de videojocs i si els meus pares em deixen jugo a la Play 3.

    Adéu i fins a la pròxima!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola, Àlex! Sóc na Carla Ruiz. Al matí desdejuni un got de llet amb una altra cosa i tardo uns 15 minuts.
      Després em poso la roba i tardo uns 10 min. També m´he de pentinar i rentar-me les dens. Però aixo sí contant que som en casa meva 3 nines ens barallem molt i tardam mitja o una hora. Després tardam em baixar un quart d´hora. A les dues anem a menjar i tardem mitja hora. Després faig els deures amb la meva germana petita Diana, després jugem 2 hores sopem i al llit.

      Eliminar
  14. Hola, Miquel! Sóc Chenoa Reyes. Tinc 12 anys i la meva estatura és normal ni alta ni baixa. Tinc el cabell llarg i castany. El meu menjar preferit és la lletuga amb verdures i bolets. M'agrada molt el futbol i sóc del Barça. Les meves aficions són: la cuina i la natació. El meu color favorit és fúcsia i m'agradaria que em contis com ets tu. Salutacions de Chenoa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola, Chenoa ! Sóc en Miquel Socias. Tinc 11 anys, sóc alt i cabells negres i curts. El meu menjar preferit són els macarrons i la porcella. A mi també m'agrada el futbol i sóc del Barça. Les meves aficions són tennis, natació i tirar baldufes. El meu color preferit és el cel. El meu millor amic és en Guiem Mascó i va a la meva classe. Quin número ets de foto? Adéu! Fins una altre.

      Eliminar
  15. Hola! Sóc na Marina. En el meu temps lliure jugo amb els meus cosins. També jugo am la tablet i amb el mòbil. Totes aquestes coses no les faig el mateix dia perquè són moltes coses... Fins un altre dia!

    ResponderEliminar
  16. Hola! Lucia
    Quan tinc temps lliure me´n vaig al camp que està prop de la meva casa .Sempre estic amb el mòbil en la meva casa o amb la tablet.La meva activitat favorita és Plàstica i fora de classe és dormir.També vaig a repàs amb Ana una companya de classe. En repàs el meus companys són:Ana, Bidal,Aiman,Jasin,Sami,Samia i Lamia.
    ADÉU!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Daniela!!
      Sóc na Llucia. A mi en el meu temps lliure m'agrada jugar a bàsquet i jugar amb la meva tablet. Les meves assignatures preferides són matematiques i educació física i fora de la escola m'agrada la música. Ara que els dies són més llargs també m' agrada jugar amb les meves amigues
      Adéu!!!!

      Eliminar
  17. Hola Adrià

    Quan tinc temps lliure agafe el mòbil o veig la televisió o en pose a repassar el que he de fer en el dia o me'n vaig al carrer a jugar amb Daniela, Irene i Noemi i ens anem a jugar. Si no me vaig a per la meva neboda Maria i anem al camp de futbol. O me'n vaig a repàs a fer les deures i repassar li que he fer a l' escola i repassar un les fitxes que me ha donat la mestra Elena. Vaig a repasso amb Daniela, Badre, Sami, Yasim, Lamia, Samia, Ayman i Bidal.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Ana. Sóc n'Adrià. A mi m'agrada molt jugar a les baldufes, jugar a tennis, veure a la tele MasterChefJunior, jugar amb els meus germans petits, anar amb la meva família al parc, jugar amb els meus amics, etc.

      Adéu.

      Eliminar
  18. HOLA SÓC NICOLE . QUÈ FAIG EN EL MEU TEMPS LLIURE?
    Hola Miquel Perrello:
    Quan surt de l'escola a les dues vaig a casa de la meva avia ,mengue i faig els deures fins les 3.
    Normalment acabe els deures a les 5 menys quart. Després vaig a karate i surto a les 6. Al final del dia vaig a la meva casa i jugue amb el meu conillet,si tinc temps mire una pel·lícula amb la meva mare i amb el meu conill al sofa .
    A les 9 de la nit la meva mare fa de sopar i després de sopar me'n vaig al llit.

    Fins un altre dia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Nicole, soc en Miquel Perelló. M'agrada jugar amb les meves cuses Fosca i Nuca. M'agrada nedar amb els meus germans, tens qualque germà o germana? Quants d' anys tens?
      Fins aviat!

      Eliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.