jueves, 12 de febrero de 2015

CEIP Vialfàs: Activitat núm.1 Esports i aficions! [6è GRUP B]

ACTIVITAT Núm.1 - ESPORTS I AFICIONS!



Com va tot nois i noies?

Els alumnes de 6è B tenen molta curiositat per saber una mica més dels nens i nenes del CEIP Vialfàs. Per això mateix volen preguntar-vos si...

Practiques qualque esport? O tens qualque afició?

Però abans de contestar vosaltres i explicar-les en un comentari en aquesta entrada, si vos pareix bé ho farem nosaltres primer. A veure si tenim interessos a les mateixes activitats al nostre temps lliure. Seria una passada!

40 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 11- Hola! Sóc na Sara Garcia Ramiro. El meu esport és Gimnàstica Rítmica. Vaig a entrenar tots els dies menys els dimecres. A més de fer Gimnàstica Rítmica, practic motocroos. Una abraçada!!

      Eliminar
  2. ISABEL 6è B

    8 - El meu hobby és anar de passeig amb els meus pares i amb el meu gos.
    Després d'anar de passeig, veig la televisió o també jugo alguns dies amb l'ordinador.
    Adéu!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Isabel, jo sóc el número 1 de la classe. El meu hobby és hapkido, defensa personal. També m'agrada veure la televisió i jugar als videojocs.
      Adéu!

      Eliminar
  3. 12-Hola Antonia Maria! Sóc Hugo Prendes. Al meu temps lliure m'agrada fer piragüisme amb els meus amics del Club Nàutic Sant Antoni. Entrenem dins la badia. Ara mateix sóccampió de Balears en categoria aleví. Vaig a entrenar cinc dies a la setmana, però, els altres dos dies vaig a córrer amb dos amics meus, Adéu!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Hugo, sóc en Toni Crespí. Hem fet un canvi, ara jo xerraré amb tu. Mai he fet piragüisme però crec que és molt divertit. Vaig a córrer els dimarts i dijous. Jo vaig a bàsquet i el meu equip anam els quarts de la classificació. Adeú!!!!!!!!!!!!!

      Eliminar
  4. Cristian Guerrero Rey 6B

    17- Hola Alba! Sóc una altra vegada jo,Cristian.Te vull dir,quin és el meu Hobby i el que faig en les estones lliures. Lo primer és que jugo en un equip de futbol sala amb 3 companys meus de classe. Lo que faig en les meves lliures és jugar amb el meus amics i practicar una mica de piano. I tu?Quin es el teu Hobby?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Cristian! Ara jo t' he explicaré els meu hobbies.
      Jo fa 4 o 5 anys que vaig a atletisme peró no m'agradava molt i així que em vaig canviar a bàsquet i és molt divertit. També fa 4 o 5 anys que vaig a música (piano i percusió),era molt divertit. Ah! Una cosa em pots dir el teu número de la foto?
      Adeu! Fins un altre escrit!


      Eliminar
  5. 14-Hola! Sóc n'Abdil. Els meus hobbies (quan finalitzo els deures) es nedar en l'estiu i ballar en l'hivern. La veritat és que no tinc temps lliure. Un cop que he acabat els deures m'agrada jugar al fútbol amb els meus amics. Els caps de setmana (sempre que puc) m'agrada dormir molt i aprofitar per descansar.

    Adéu, Sebastià!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!!!! Abdil, què tal? Sóc en Sebastià Joan! A mi no m'agrada jugar a futbol . Però, sí que m'agrada ballar .Jo faig ball de línia amb als meus avis. Jo tampoc no tenc molt de temps lliure, però sempre que puc me'n vaig a fer moto cross o a muntar a cavall . Adéu Abdil!
      Sebastià Joan.

      Eliminar
  6. 7 - Hola!! A mi el que m' agrada fer en el meu temps lliure es cuinar i ballar ballet. Sempre els caps de semana faig pastissos amb el meu pare. Però també m' agrada molt ballar ballet, i com la meva habitació és molt gran puc ballar molt bé. Algun dia m' agradaria molt anar a MasterChef Junior, i també fer competicions de ballet i guanyar - les.
    ADEU!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Està molt bé que diguis que ets la número 7, però... com et diuen???

      Eliminar
    2. Em dic Sara García Rodado

      Eliminar
    3. Hola Sara !!!!
      No faig cap esport, però m'agrada jugar a bàsquet, la meva afició és cuinar, m'encanta. M'agradaria anar a Master Chef Junior. També vaig a música i toc el clarinet. Enguany és el tercer any i de llenguatge també es el tercer any.
      ADÉU !!!!

      Eliminar
  7. 6-Hola José Antonio!!Sóc Aroa.
    El meu hobby és natació i ball. Què faig a natació? Doncs feim 500 metres de cada forma de nedar. En ball estirem, correm, i ens posem a practicar el ball que estem muntant que es diu "Peaple help the peaple". En natació la meva categoría es infantil gorro verd. I en ball va per anys , i jo estic en les mitjanes , amb na Carla García de 6ºA.

    UNA ABRAÇADA!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 21- Hola soc Hamza el meu hobby es jugar al futbol per que es una activitat molt divertida. Jo vaig a futbol sala al camp del meu col-legi i faig entrenaments amb el meu entrenador i amb els meus amics de futbol sala. No tan sols m´agrada el futbol sala,si no jugar també a basket amb el meu germà i amb els meus amics. Jugo amb el meu germà a pilla pilla i a amagar-nos.
      !Adeuuuuuu¡

      Eliminar
    2. Hola Aroa, a mi no m'agrada ballar ni fer natació, preferesc nedar pel meu compte no que em diguin de quines formes he de nedar.

      Adéu!!!!!!!

      Eliminar
  8. 21 - El meu hobby es jugar al futbol per que es una activitat molt divertida. Jo vaig a futbol sala al camp del meu col-legi faig entrenaments amb el meu entrenador i amb els meus amics de futbol sala. No tan sols m´agrada el futbol sala , si no jugar també a basket amb el meu germà i amb els meus amics. Jugo amb el meu germà a pilla pilla i a amagar-nos. ! Adeu ¡

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Està molt bé que indiquis que ets el número 21, però... com et diuen???

      Eliminar
  9. Joel Bazàn Macías

    18.Hola!!!!!!Soc Joel de sisè B y el meu hobby és jugar, sobretot amb el scooter. Normalment faig scooter al costat de la meva casa, on hi ha escales de 2,3,5 i 8 escalons. Jo només em salt fins a 5 escalons així que em falta saltar el de 8.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! A mi m'agrada jugar a futbol amb els meus amics i el meu germà. També m'agrada jugar a basquet i el tenis. En el temps de pati jug amb el meus amics a botar la corda, ara s'ha posat de moda i és molt divertit!!! També jugam amb les baldufes! Una abraçada!!

      Eliminar
  10. 16-HOLA! sóc Raúl. Jugo a futbol sala. Faig entrenaments els dimarts i dijous i gairebé sempre jugo els diumenges. Al meu temps lliure jugo a futbol amb els meus amics, estic amb el mòbil, jugant amb la consola i jugant amb el meu gos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bon dia Raúl, encantat de conèixer-te. Jo sóc en Marc. Els meus hobbies són els videojocs i la música. El grup de música que més m' agrada és Anegats. No sé si el coneixes, però és igual perquè no hi ha moltes persones de la meva edat que el coneguin.
      Adéu !!

      Eliminar
  11. - 1 - Hola Jose !

    Soc n'Alejandro ! Els meus hobbies preferits són: Tir amb arc, Escalar arbres i muntanyes i m'encanten els animals.Tinc un gos,35 peixos,un hamster,un conill,quatre ocells i dues tortugues.Faig tir amb arc i m'agrada molt perquè practic la punteria i perqué m'ho passo bé.

    Adeu !

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Alejandro, a mi també m'encanten els animals però no en tenc perquè visc a un pis. Abans practicava futbol al poliesportiu.
      Adéu!

      Eliminar
  12. 9 - Hola! sóc Gisela. A mi el que m'agrada fer en el meu temps lliure es jugar a jocs i cuinar. De major vull ser cuinera de pastissos, menjars... Perquè m'agrada molt i és molt divertit cuinar, Perquè n'hi ha tants plats, postres...
    ADEU!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!! Sóc na Leonor. El que més m'agrada fer en el meu temps lliure és cuinar, jugar amb ses amigues, jugar amb el patinet i més coses. La meva assignatura preferida és matemàtiques .El meu menjar preferit és la pizza i el teu??.Tenc moltes ganes de que seguem amigues. Una besada i un abraçada molt forta!!!
      ADÉU!!

      Eliminar
  13. Hola!!! Soc Raquel Setién Cárdenas.
    - 23 - Avui ús parlaré sobre les meves aficions preferides. Les meves aficions preferides son cantar i ballar. Abans anava a classes de ball modern, però deixí d'anar perquè era molt tard. Ara m'agradaria anar a classes de cant. Espero que us hagi agradat, fins a la próxima ( C.E.I.P Vialfàs)

    ResponderEliminar
  14. 10-Carla Ortiz Orellana:

    Hola!! Els meus hobbies són còrrer i pintar.
    Els Dilluns, Dijous i Divendres vaig a atletisme en Can Coix. Jo no faig més carreres, perqué m'atabala molt.
    Els Dimarts i Dijous, vaig a una acadèmia d'Anglès amb un curs més avançat (1ºE.S.O) perqué les classes d'Anglès al meu col.legi, són molt fàcils, i jo vull avançar més.
    El meu temps lliure l'aprofito per pintar.

    Adéu!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Carla! Soc n'Antònia Maria. Sóc la tercera de la primera fila començant per la dreta.
      Els meus hobbies són cuinar, tocar el clarinet, pintar i nadar. Els dimarts i els dijous vaig a clarinet a l'escola de música.
      Jo també vaig a anglès, però hi vaig els dimecres. A més els divendres vaig a natació.
      El meu temps lliure m'agrada dibuixar i pintar dibuixos, tocar el clarinet, jugar amb les meves amigues, cuinar i ajudar a ma mare a la seva perruqueria.
      Adéu!! Moltes de besades!!

      Eliminar
  15. 2-Hola soc Jorge el meu hobby es el futbol.El meu equip es diu portmany i jo soc el capita.Som 10 nins jugant i els entrenadors es diuen Linde i Roberto.Anem segons en lliga i tambe jugo en la Seleccio Eivissenca.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!! A mi també m'agrada molt el futbol!!! jo jug al Poblense, d'esquerre mig, als vuitens a la lliga.Quins equips hi ha a la teva lliga? on jugues tu?
      A la meva hi ha el Mallorca ,la Salle,etc. Jo duc tres gols enguany!! .Adéu fins una altre:)

      Eliminar
  16. 22-Hola Laura,soc Nahiara. El meu hobbie és el ciclisme i els dies que vaig són el Dimecres i el Dissabtes. També vaig a anglès els Dimarts i Dijous. Una abraçada.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola soc na Laura. El meu hobbie és jugar amb la amb la meva cussa . A la meva cussa la estim molt. Els dies que tenc examen no puc jugar. M' agrada anar a córrer. Vaig a repàs de totes ses assignatures Dilluns i Dimecres després Dijous anglès. Quants d'anys tens?
      FINS AVIAT UNA ABRAÇADA

      LAURA

      Eliminar
  17. 13- Hola, bon día!!! Som Natalia. Els meus hobbies són anar amb bicicleta i anar a passejar. Quan tenc temps lliure el que faig es jugar amb el meu germá, anar amb bicicleta . El que m´agrada més d´aquestes coses és anar a passejar quan ja he fet els deures i avegades quan he acabat d´estudiar.Cada dia faig una cosa diferent perque m´agraden molt les tres coses. Jugar amb el meu germá, anar amb bicicleta i anar a pessejar. Adeu!!!!

    ResponderEliminar
  18. 5-Hola. Som Raquel Echeverry . Les meves aficions són l'equitació i natació.
    L'equitació la faig a San Rafel, i la natació la faig a el club( CN PORTUS) a Sant Antoni de Portmany. Un altra cosa que m'agrada molt és jugar amb el meu germà petit.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Raquel. Jo som en Rafael, el número 1 de la classe. La meva germana també s'anomena Raquel i ella em du al parc a jugar. El meu hobby és el hapkido la defensa personal.També m'agrada jugar amb els meus cans. Adéu!!!

      Eliminar
  19. Hola soi jonathan castilla Heredia .En mistemps llibres normalment dibuix coches ,motos ,animals o vaig a pasegar porlotant el meu jobi es dibuixar i pasegar

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! Sóc na Francisca! Hauries de mirar de no fer tantes faltes. :-)
      A jo m'agrada jugar a tennis i m'encanta nedar, sobretot a la mar. També m'agrada jugar al "Just Dance" amb la WII i a vegades cuinar. Adéu !!!!!
      FRANCISCA.

      Eliminar
  20. Hola, Raquel !!!!!!

    A mi també m'agrada cantar i ballar. Quan era petita anava a classe de (aerobic). Ara vaig a ball popular (jotes i boleros). Jo també vaig a cant, però a cant de marjal. A part també vaig a classe de saxofon.

    UNA BASADA.

    P.D : Es veu que et grada la musica.



















    ResponderEliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.