jueves, 23 de abril de 2020

6B - ESCOLA A CASA - DIA 22 - 3r Trimestre






1- CADA DÍA HAY QUE ENTRAR EN EL BLOG Y REGISTRARSE.


2- LEER BIEN TODO LO QUE PONEMOS EN LAS ENTRADAS DEL BLOG.


3- INTENTAR CUMPLIR CON LAS FECHAS DE ENTREGA DE LAS ACTIVIDADES.

4- PARTICIPAR EN EL BLOG, ESCRIBIR E-MAILS O ENTRAR A LAS VIDEO-CONFERENCIAS.

5- ES IMPORTANTE QUE LAS FAMILIAS LEAN CON SUS HIJOS E HIJAS LAS ENTRADAS DIARIAS DEL BLOG.





- Fer les preguntes 7 i 8: 

7- 

a) Què és una pandèmia?
b) Quina diferència hi ha entre una pandèmia i una epidèmia?
c) Investiga si al llarg de la història hi ha hagut altres pandèmies històriques com l’actual. Fes servir al menys 5 línies per explicar cadascuna de les pandèmies que trobis.

8-
a) Ara  pensa i explica  com estàs vivint aquest confinament i escriu quines són les coses, idees, rutines... que t’ajuden a què el pas dels dies sigui més fàcil. Podríem fer una posada en comú i així ajudar-nos entre tots! – Llistat de 10 coses mínim!! (No es farà correcció d'aquesta pregunta, perquè és personal i oberta de cadascun de vosaltres)


- Corregir les preguntes 5 i 6

5-
a) Durant el període de confinament els nivells de contaminació s’han reduït moltíssim. Per què creus que ha passat això? Fàbriques tancades, carreteres buides, carrers desèrtics... són imatges que es repeteixen a tot el món a mesura que la pandèmia del coronavirus avança. L’aturada brusca de les activitats humanes té un gran beneficiat: el medi ambient. El descens de la quantitat de desplaçaments en vehicles de motor, la disminució de la producció industrial i el consum es tradueix en menys contaminació, aigües més netes i cels més clars. 

b) Quines activitats s’han deixat de fer que puguin explicar aquest fet? Tot tipus d'activitats industrials (relacionades sobre tot amb el carbó i el petroli), menys traffic aeri i menys traffic de vehícles a les ciutats, principalment.



6- 

a) Hem vist durant molts de dies com diferents animals es passegen per ciutats i per llocs on abans era impensable veure’ls. Per què creus que està passant i què en penses d’això?



Amb els carrers buits, molts animals, que abans tenien por als humans, surten amb més facilitat o canvien els seus comportaments. A mesura que cada vegada més ciutats de tot el món van sucumbint a les ordres de confinament abunden imatges en les xarxes socials en les quals apareixen animals salvatges que s’aventuren al deshabitat espai urbà. La naturalesa sembla recuperar l’espai perdut. Per als experts, la quasi nul·la activitat humana crea un parany ecològic i una falsa percepció que les urbs són un bon lloc per a viure. A més, algunes espècies poden deixar de percebre als humans com un perill. Però també és probable que aquests canvis siguin efímers i la majoria de les seues conseqüències desapareixeran quan l’activitat humana torni a nivells similars als previs a la crisi. A partir de l’experiència de l’ecologia sobre la relació entre els animals i les persones, podem afirmar que el confinament pot alterar el comportament i diversitat d’animals. Aquest fet hauria de fer-nos reflexionar sobre fins a quin punt estem creant ciutats què són poc habitables.










1) Hacer las operaciones diarias de cada bloque [Vuelvo a poner las operaciones para que las tengáis a mano]









2) COMPLETAR EL CUESTIONARIO "UNIDADES DE TIEMPO - TABLA DE EQUIVALENCIAS - 

LISTADO DE L@S ALUMN@S
QUE HAN PARTICIPADO.


Dario Merida Vazquez

Athenea

Daniel Cabrera Vazquez
Lucia Puerto
Geremi roxas
Laila Oulad
Mohamed Habib Allah
Amin Bouker
Sara Attaoui
Ivan sanchez illera
René paul Rojas Murguia
Rayco Hernández
Marco sanchez
Daniel Guisado Márquez
Aiman Ben Yacoub
Isabel Llorente Trinidad
LINA SARITA ESPINOZA TORRES
Ayman Essabiri
Sara marmol portas❤
Elias bghiel
Naiara Cardona Riquelme
Aslam B.
Rania Aberhoun
ALI IMRANI BOUHJIL
Adrian Aarón Alonso Pacuretu
Lucía del Rosario
Ahsim Lankisch Mossaif
Zahra Ahmed Mokhtar
Nerea Soto Rodriguez
Asslam Achebdad El Ouali
Yasmina Khajou
Manar yousrani
Saber Enouichi
Anibal Bejar Castro
Lucas Casanovas
Leyre Mercedes Martinez Egas.
Iker Pérez velazquez
maria moreno
Paula Maria
Dayana Camila Neron Jara 
Nizar El Bakkali


IMPORTANTE: SI TU NOMBRE NO APARECE EN ESTE LISTADO, QUIERE DECIR QUE NO HAS HECHO LA PRUEBA Y ESTA ACTIVIDAD QUEDARÁ COMO NO ENTREGADA. SI TIENES QUE COMPLETARLA, HAZ CLIC EN EL SIGUIENTE ENLACE:
  6B - ESCOLA A CASA - DIA 21 - 3r Trimestre


3) PROBLEMAS: UNIDADES DE TIEMPO Y EQUIVALENCIAS. Hacer 5 problemas más (del 6 al 10). Quiero una organización correcta, poniendo el número del problema, copiando el enunciado, datos, operación y solución. Los corregiremos todos el viernes.




1) Còpia a la llibreta la següent informació i completa les activitats (s'ha de copiar enunciats també)


EXTRA .- Escriu una oració amb cadascuna de les paraules de l'exercici 1 (són 12 oracions en total). Si no sabeu el significat d'alguna paraula, tocarà cercar-la. 

- Exemple de frase incorrecta:
"Tinc un braç"
- Exemple de frase correcta d'un alumne de 6è...
"Ahir a la tarda vaig jugar a tenis més de 3 hores, i ara em fa mal el braç.
 



1) Test de Comprensión Oral.- 
Importante: Utilizad vuestras respuestas del video "Qué es el Coronavirus" de Happy Learning de ayer, para completar este test.




English: Here you have today’s activities:




-----------------------------------------------
__________________________________



******************************************************************************


  Per Sant Jordi, una paraula
EXEMPLE ACABAT 
Gràcies Àlex, mestre de primer cicle!
Us haureu de fer una foto amb la làmina i l'envieu a la mestra Isa al següent email ABANS DE DIUMENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
milanger@educaib.eu




-------------------------------------------------------------------------------------------

ZOOM ZOOM ZOOM ZOOM ZOOM

ATENCIÓN CHIC@S. HOY JUEVES estaré de 12h a 13h en ZOOM, para resolver dudas relacionadas con las actividades del blog. Como siempre será mi sala personal de reunión, solo necesitáis el número de la ID. No hará falta password. (SIEMPRE SERÁ EL MISMO NÚMERO DE ID). He puesto esta imagen en la parte alta del blog con la ID, para que la tengáis a la vista fácilmente, justo debajo de "COMO UTILIZAR ZOOM" 

6 comentarios:

  1. Hola David, els de 6A tenim que fer el cuestionari el cuestionario de la comprensió oral??

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Hola Rayco! Sí, tenéis que hacerlo también. ¡Un saludo!

      Eliminar
  2. Joan te puedo enviar todo por lo tarde pq tengo q corregir una cosa mal

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, pero envíamelo todo junto, de acuerdo campeón? un saludo

      Eliminar
  3. Hola otra vez David La pregunta 10 es la misma q la 8 la tenemos a hacee otra vez?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Nope! Es un error. Solo hacedla una vez. La modificaré para mañana. ¡Un saludo!

      Eliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.