1- CADA DÍA HAY QUE ENTRAR EN EL BLOG Y REGISTRARSE.
2- LEER BIEN TODO LO QUE PONEMOS EN LAS ENTRADAS DEL BLOG.
3- INTENTAR CUMPLIR CON LAS FECHAS DE ENTREGA DE LAS ACTIVIDADES.
4- PARTICIPAR EN EL BLOG, ESCRIBIR E-MAILS O ENTRAR A LAS VIDEO-CONFERENCIAS.
5- ES IMPORTANTE QUE LAS FAMILIAS LEAN CON SUS HIJOS E HIJAS LAS ENTRADAS DIARIAS DEL BLOG.
- Fer les preguntes 7 i 8:
- Corregir les preguntes 5 i 6
7-
a) Què és una pandèmia?
b) Quina diferència hi ha entre una
pandèmia i una epidèmia?
c) Investiga si al llarg de la història hi ha hagut
altres pandèmies històriques com l’actual. Fes servir al menys 5 línies per
explicar cadascuna de les pandèmies que trobis.
8-
a) Ara pensa i
explica com estàs vivint aquest
confinament i escriu quines són les coses, idees, rutines... que t’ajuden a què
el pas dels dies sigui més fàcil. Podríem fer una posada en comú i així
ajudar-nos entre tots! – Llistat de 10 coses mínim!! (No es farà correcció d'aquesta pregunta, perquè és personal i oberta de cadascun de vosaltres)
- Corregir les preguntes 5 i 6
5-
a) Durant el període de confinament els nivells de contaminació s’han reduït moltíssim. Per què creus que ha passat això? Fàbriques tancades, carreteres buides, carrers desèrtics... són imatges que es repeteixen a tot el món a mesura que la pandèmia del coronavirus avança. L’aturada brusca de les activitats humanes té un gran beneficiat: el medi ambient. El descens de la quantitat de desplaçaments en vehicles de motor, la disminució de la producció industrial i el consum es tradueix en menys contaminació, aigües més netes i cels més clars.
a) Durant el període de confinament els nivells de contaminació s’han reduït moltíssim. Per què creus que ha passat això? Fàbriques tancades, carreteres buides, carrers desèrtics... són imatges que es repeteixen a tot el món a mesura que la pandèmia del coronavirus avança. L’aturada brusca de les activitats humanes té un gran beneficiat: el medi ambient. El descens de la quantitat de desplaçaments en vehicles de motor, la disminució de la producció industrial i el consum es tradueix en menys contaminació, aigües més netes i cels més clars.
b) Quines
activitats s’han deixat de fer que puguin explicar aquest fet? Tot tipus d'activitats industrials (relacionades sobre tot amb el carbó i el petroli), menys traffic aeri i menys traffic de vehícles a les ciutats, principalment.
6-
a) Hem vist durant molts de dies com diferents animals es
passegen per ciutats i per llocs on abans era impensable veure’ls. Per què
creus que està passant i què en penses d’això?
Amb els carrers buits, molts animals, que abans tenien por
als humans, surten amb més facilitat o canvien els seus comportaments. A mesura
que cada vegada més ciutats de tot el món van sucumbint a les ordres de
confinament abunden imatges en les xarxes socials en les quals apareixen
animals salvatges que s’aventuren al deshabitat espai urbà. La naturalesa
sembla recuperar l’espai perdut. Per als experts, la quasi nul·la activitat humana crea un
parany ecològic i una falsa percepció que les urbs són un bon lloc per a viure.
A més, algunes espècies poden deixar de percebre als humans com un perill. Però
també és probable que aquests canvis siguin efímers i la majoria de les seues
conseqüències desapareixeran quan l’activitat humana torni a nivells similars
als previs a la crisi. A partir de l’experiència de l’ecologia sobre la relació
entre els animals i les persones, podem afirmar que el confinament pot alterar
el comportament i diversitat d’animals. Aquest fet hauria de fer-nos
reflexionar sobre fins a quin punt estem creant ciutats què són poc habitables.
1) Hacer las operaciones diarias de cada bloque [Vuelvo a poner las operaciones para que las tengáis a mano]
2) COMPLETAR EL CUESTIONARIO "UNIDADES DE TIEMPO - TABLA DE EQUIVALENCIAS -
IMPORTANTE: SI TU NOMBRE NO APARECE EN ESTE LISTADO, QUIERE DECIR QUE NO HAS HECHO LA PRUEBA Y ESTA ACTIVIDAD QUEDARÁ COMO NO ENTREGADA. SI TIENES QUE COMPLETARLA, HAZ CLIC EN EL SIGUIENTE ENLACE:
6B - ESCOLA A CASA - DIA 21 - 3r Trimestre
3) PROBLEMAS: UNIDADES DE TIEMPO Y EQUIVALENCIAS. Hacer 5 problemas más (del 6 al 10). Quiero una organización correcta, poniendo el número del problema, copiando el enunciado, datos, operación y solución. Los corregiremos todos el viernes.
LISTADO DE L@S ALUMN@S
QUE SÍ HAN PARTICIPADO.
Dario Merida
Vazquez
Athenea
Daniel
Cabrera Vazquez
Lucia Puerto
Geremi roxas
Laila Oulad
Mohamed
Habib Allah
Amin Bouker
Sara Attaoui
Ivan sanchez
illera
René paul
Rojas Murguia
Rayco
Hernández
Marco
sanchez
Daniel
Guisado Márquez
Aiman Ben
Yacoub
Isabel
Llorente Trinidad
LINA SARITA
ESPINOZA TORRES
Ayman
Essabiri
Sara marmol
portas❤
Elias bghiel
Naiara
Cardona Riquelme
Aslam B.
Rania
Aberhoun
ALI IMRANI
BOUHJIL
Adrian Aarón
Alonso Pacuretu
Lucía del
Rosario
Ahsim
Lankisch Mossaif
Zahra Ahmed
Mokhtar
Nerea Soto
Rodriguez
Asslam
Achebdad El Ouali
Yasmina
Khajou
Manar
yousrani
Saber
Enouichi
Anibal Bejar
Castro
Lucas
Casanovas
Leyre
Mercedes Martinez Egas.
Iker Pérez
velazquez
maria moreno
Paula Maria
Dayana
Camila Neron Jara
Nizar El Bakkali
IMPORTANTE: SI TU NOMBRE NO APARECE EN ESTE LISTADO, QUIERE DECIR QUE NO HAS HECHO LA PRUEBA Y ESTA ACTIVIDAD QUEDARÁ COMO NO ENTREGADA. SI TIENES QUE COMPLETARLA, HAZ CLIC EN EL SIGUIENTE ENLACE:
6B - ESCOLA A CASA - DIA 21 - 3r Trimestre
3) PROBLEMAS: UNIDADES DE TIEMPO Y EQUIVALENCIAS. Hacer 5 problemas más (del 6 al 10). Quiero una organización correcta, poniendo el número del problema, copiando el enunciado, datos, operación y solución. Los corregiremos todos el viernes.
1) Còpia a la llibreta la següent informació i completa les activitats (s'ha de copiar enunciats també)
EXTRA .- Escriu una oració amb cadascuna de les paraules de l'exercici 1 (són 12 oracions en total). Si no sabeu el significat d'alguna paraula, tocarà cercar-la.
- Exemple de frase incorrecta:
"Tinc un braç"
- Exemple de frase correcta d'un alumne de 6è...
"Ahir a la tarda vaig jugar a tenis més de 3 hores, i ara em fa mal el braç.
1) Test de Comprensión Oral.-
Importante: Utilizad vuestras respuestas del video "Qué es el Coronavirus" de Happy Learning de ayer, para completar este test.
English: Here you have today’s activities:
-----------------------------------------------
__________________________________
******************************************************************************
Per Sant Jordi, una paraula
EXEMPLE ACABAT
Gràcies Àlex, mestre de primer cicle!
Us haureu de fer una foto amb la làmina i l'envieu a la mestra Isa al següent email ABANS DE DIUMENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
milanger@educaib.eu
-------------------------------------------------------------------------------------------
ZOOM ZOOM ZOOM ZOOM ZOOM
ATENCIÓN CHIC@S. HOY JUEVES estaré de 12h a 13h en ZOOM, para resolver dudas relacionadas con las actividades del blog. Como siempre será mi sala personal de reunión, solo necesitáis el número de la ID. No hará falta password. (SIEMPRE SERÁ EL MISMO NÚMERO DE ID).
He puesto esta imagen en la parte alta del blog con la ID, para que la
tengáis a la vista fácilmente, justo debajo de "COMO UTILIZAR ZOOM"
Hola David, els de 6A tenim que fer el cuestionari el cuestionario de la comprensió oral??
ResponderEliminar¡Hola Rayco! Sí, tenéis que hacerlo también. ¡Un saludo!
EliminarJoan te puedo enviar todo por lo tarde pq tengo q corregir una cosa mal
ResponderEliminarSí, pero envíamelo todo junto, de acuerdo campeón? un saludo
EliminarHola otra vez David La pregunta 10 es la misma q la 8 la tenemos a hacee otra vez?
ResponderEliminar¡Nope! Es un error. Solo hacedla una vez. La modificaré para mañana. ¡Un saludo!
Eliminar