martes, 21 de abril de 2020

6A - ESCOLA A CASA - DIA 20 - 3r Trimestre

¡Antes de nada, TODAVÍA HAY GENTE SIN
 REGISTRARSE, OS VEMOS! Pon tu nombre y 
apellidos, y marca tu grupo en el formulario del 
encabezado del blog, y dale a enviar. Pero solo 
hazlo una vez al día (no cada vez que entres en el 
blog...por favor... ¡Gracias!)




Ja queda menys...


=============================================
Bon dia, The Simpsons Class!! Dijous serà dia 23 d'abrilDiada de Sant Jordi i es celebra el Dia del llibre.


Per això, durant aquesta setmana, us proposarem activitats per fer relacionades amb aquesta celebració. Haureu de prestar molta atenció al bloc!!!

*******************************************************************************

La primera activitat que us proposam es diu Per Sant Jordi, una paraula. Es tracta que elegiu una paraula perquè és polida, perquè us agrada, perquè és la primera paraula que vàreu aprendre en català, perquè us recorda qualque cosa o qualcú…

A continuació, l'heu d'escriure a un full de paper i podeu decorar les lletres. També podeu fer un dibuix relacionat. Millor si ho feis tot a mà.

A més a més, hi heu d'afegir l’etiqueta (hashtag) #parauladesantjordi. Aquí teniu un exemple:
Finalment, us haureu de fer una foto amb la làmina i l'envieu al meu correu ABANS DE DIUMENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Anem per feina:



- Passar per 6è B





- Passar per 6è B




Aclaracions:

1. S'ha de fer cada dia


2. Ho entregareu el divendres però heu d'enviar els 

escrits del dilluns, dimarts, dimecres, dijous i 

divendres.


3. Es fa a mà.



Què heu de fer?

- Reflexionar i plasmar al quadern les vivències del món emocional (com et sents, què sents, quines coses et fan sentir més...) les coses bones i dolentes que t'han passat al dia o durant la quarentena, els aprenentatges que heu tingut avui...

- En llengua catalana.

- Mínim 5 o 6 línies.

Us deixo unes orientacions que podeu fer servir per començar a escriure:

1. Troba un moment per llegir i escriure amb tranquil·litat, encara que sigui 10 minuts cada dia; pot ser res més aixecar-te, mentre esmorzes, en la pausa del menjar o just abans de dormir. L'important és que sigui un període de temps que puguis associar a l'escriptura.  Ha de ser un moment en el qual, si és possible, puguis escriure sense cap mena d'interrupció.


2. Escriu sobre el que vulguis, no fa falta que hi hagi un ordre. Més que comptar els fets, es tracta d'escriure sobre el que tinguis al cap en aquest moment. Pots començar el quadern amb les sensacions del dia que recordis. També pots tractar de recordar moments agradables.
Si en algun moment no saps què escriure, comença traslladant al paper les teves dificultats. Per si de cas, una mica més endavant trobaràs pautes concretes
.











- Llegir 10 pàgines del llibre o un capítol. Fer glossari 

de paraules que no s'entenen i un petit resum. 


Data d'entrega: quan tornem a l'escola. Es valorarà els

 llibres llegits, amb els resums i tots els glossaris de 

paraules que no s'entenen. 





Títol: Jo sento...


            Aquesta proposta és molt semblant a la proposta que vàrem fer a l’escola on us demanava quines coses podíeu millorar per mitjà d'una reflexió i després ho deixàvem per escrit.



          A  aquesta proposta m'agradaria que redacteu un text (mínim 150 paraules o 10 línies, clar que podeu fer-ne més!). dedicat a la situació actual de “confinament” a casa. Vosaltres heu de ser els protagonistes i pensar una vegada acabades aquest temps de quarentena. Ja sabeu que heu de fer-ho per paragrafs, les idees ben organitzades i una petita conclusió:



-  què m’agradaria aprendre?

quines coses penso que podria millorar en aquesta part final de curs?

- què hauria de fer per canviar allò que estic fent menys bé?

de què em servirien aprendre aquestes coses en la meva nova etapa a secundària (institut)?



            Pensau que podeu parlar a diferents àmbits: personal, familiar, social, curricular (continguts).

Data d'entrega: Dijous 23 d'abril. 

Entrega: fer una foto que es vegi correctament i envieu-la al correu.
           




Aclaraciones: 


  • En la grabación del vídeo podéis ir explicando cómo lo habéis resuelto y si os han surgido problemas como los habéis superado.
  • En la actividad 2, tenéis que contar, como si fuera una historia (un cuento), cómo habéis superado el lago, una especie de lo de las puertas mágicas pero más extenso.



Pulsa en la siguiente imagen para seguir las instrucciones:


Tenéis que hacer la prueba 1. Iré subiendo las actividades en orden.

Data d'entrega: Dijous dia 23 d'abril

Modo de entrega: hacer foto y enviármela por correo. Vamos a intentar si se puede enviar el vídeo también, si no se puede enviar, miraremos otra vía




PALIC

- Copiar el vocabulari i estudiar-lo.








No hay comentarios:

Publicar un comentario

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.