lunes, 23 de marzo de 2020

Les aventures d'en Joan i el Petirus (Dia 1)





Mensaje previo:

Estimados padres y madres, 
Los tutores de 6ºA i B, queremos aclarar que con este vídeo no pretendemos ridiculizar la situación actual que vivimos, y ni mucho menos mofarnos de  aquellas personas que puedan estar sufriendo, de una manera u otra, por esta situación de alarma que nos aparta de nuestra vida social, familiar y profesional.

Únicamente pretendemos acercarnos a vuestros hijos e intentar sacarles una sonrisa, ayudarles a pasar este estado de incertidumbre que tenemos todos, estando a su lado y cerca de ellos. Son muchas las iniciativas que estamos intentando proponer para que vuestros hijos sientan nuestro apoyo, aunque sea desde la distancia, y lo hacemos de la mejor y humilde manera posible. 

Espero que nadie se sienta ofendido por el contenido de este vídeo pues es una historia y una situación ficticia, desde un punto de vista cómico y distendido, sin ánimo de provocar controversia ninguna. Si es el caso, por favor, notifiquenlo y retiraremos la actividad del blog lo antes posible.
¡¡Muchas Gracias!!

Dia 1

Hola, el meu nom és el Profe Joan. No sé si rebré resposta alguna... esper que sí. Vull posar-me en contacte amb tots els supervivents del Petirus. No sabeu què és el Petirus? Al vídeo que hi ha més avall ho explic perfectament... 

Per favor... AJUDEU-ME!! Estic desesperat... No puc més!!!!!!!!





IMPORTANT: LLEGIR DESPRÉS DE VEURE ES VÍDEO

Expressió Escrita:
Doncs ja sabeu, amics i amigues! Doneu senyals de vida i expliqueu en un missatge d'aquesta entrada del blog:
- Com vos heu organitzat per passar el temps a casa al llarg d'aquest setmana? Heu preparat un horari? Podríes explicar-lo
- Ajudeu a casa amb la neteja? De quina manera?
- Penses que tens cap síntoma del "Petirus"?
- Quines coses trobes a faltar i t'agradaria fer?

¡Ànim i junts podrem escapar del Petirus! Estaré esperant la teva resposta al blog!


13 comentarios:

  1. Bon dia Joan me ha encantar el video adeu.

    ResponderEliminar
  2. -No tenim res en especial organitzat, es lo mateix que abans pero sense sortir de casa.
    -Yo si tinc un horari un poc format; 7/8:30 fins a les 10:00 (lliure) 10:00 fins a les 14: ?? (Deures) 14:?? fins a les 15:00 (menjar) 15:00-19:40 (deures) 19:40 fins a les ??: ?? (lliure) axio sin tenir en conte les distraccions y les coses en familia.
    -Si, de vegades frego els plats.
    -No.
    -Anar a l'escola i donar-me un moment per dibuixar durant 2 hores. (enserio vull tornar a l'escola)
    Lucia Puerto

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Molt bé Lucia... has de mantenir una rutina perquè el cos no es torni boig... i creus que has agafat el Petirus? jajaja Vols tornar a l'escola? Mai creuria que algun/a alumne podria dir una cosa així... No estam tan mal a l'escola, oi? Ja queda menys! una abraçada

      Eliminar
  3. Bon dia joan soc Elias por cert yo te mande aquest missatje a les 14:10. Hi ara te explicara la meva vida en la cuarentena dins la meva casa me levanto a les 8:00 de la mañana després entro al bany a lavarme la meva cara i despres desayuin i feig els deures hasta les 3:00 depent del dia menjam. I después per la tard veig la televisio i després pero la tarde ayudo a la meva mare pero si te alguna cosa despres jugam algun joc amb la familia després me ducho i pero desperes jugamos algu joc amb la familia después de cenar avegavedes yo quant termino la cena dibuixo o lleig un póquet y a les 10:00 hem vaig al llit a dormir. I sobre el virus estic be de salud desde ara gracies a deu esper que tota la gente no se infecte y que se valla molt pront i que vuelva tota la vida normal. Saludos Elias.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Que bé Elías, has de tractar de mantenir aquesta rutina i segur que la quarentena la passaràs molt bé. Segueix així! una abraçada

      Eliminar
  4. Hola soy Athenea,
    1 No he preparat ningu horari
    2 Si, netejant el meu dormitori
    3 No
    4 Salir al carrer :)

    ResponderEliminar
  5. -Jo começo el dia mirant el bloc sobre les 10:30 per veure que deures hiha per al dia i aixi m´oganitzo. Començo amb les proves que cal fer al bloc. Despres començo les matematiques i segueixo amb la investigacio de ciencies.Despres un descans per menjar i segueixo amb la lectura. I despres recullo una mica la mea habitacio i em poso a jugar la resta de la terda. El que mes trobo a faltar es poder jugar a futbol
    -No jo no penso que tinc petirus
    (Dario Mérida Vázquez (6ºB)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Súper Dario, el dia està organitzat molt bé! Com veus, si ens organitzem hi ha temps per tot. Estic content que no tenguis el Petirus...és molt molest! una abraçada crack!

      Eliminar
  6. Jo m'organitxo primerament esmorzar. Després agafo el mobil per veure el bloc. A l'estona faig els deures. Primer faig les matematiques, segueix amb castella(el capitol del libre) després cátala (el capitol I el llibre) i finalment les activitats de ciencias d'investigació.
    Després em poso a recullir un poquet la meva habitació,miro la televisió o jugo a algú Joc de taula amb la meva germana. El que més trobo a faltar es anar amb els meus amics amb la bicicleta. No, jo penso que no tinc Petirus ja que no tinc ningu simptoma.

    ResponderEliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.