domingo, 15 de marzo de 2020

Nuevo aviso



Estimats alumnes i estimades alumnes. He eliminat les activitats que havia pujat pel següent motiu:



- Ens acaben d'informar que hem d'anar pujant a poc a poc totes les activitats.



- Cada dia, durant el matí us anirem proposant activitats (seran les mateixes que vaig pujar però les aniré posant dia per dia).



- M'agradaria saber si teniu tots correu electrònic i si em podríeu passar la feina per aquest canal. Si us plau, escriviu-me en un comentari aquí qui pot i qui no, per trobar alternatives.


Perdoneu les molèsties, però són pautes que m'acaben de dir i us ho he comentat enseguida que les he conegut. 

3 comentarios:

  1. Hola Joan Soc Rayco i jo si tinc correu electrònic

    ResponderEliminar
  2. Hola soc Sara.A jo no tinc correu electronic

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. tranquila Sara, ja hem solucionat. A cada activitat posaré com s'ha d'entregar la feina, val? mòbil si tens oi?

      Eliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.